Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.sagittarius3d.pl/sklep
Sprzedającym jest firma:




prowadząca działalność na podstawie jednoosobowej działalności gospodarczej, podlegający wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej wpisany pod numerem NIP: 9531571668, Regon: 341429992 zwany także zamiennie „Usługodawcą”.
Kontakt z Usługodawcą można uzyskać:
- pisząc na adres poczty elektronicznej:
- telefonicznie:
- pisemnie na adres:




§ 1 Definicje
- Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Usługodawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
- Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
- Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych Towarów.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
- Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.sagittarius3d.pl/sklep za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
- System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.
§ 2 Zasady ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.sagittarius3d.pl
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
- Sklep internetowy Sagittarius3d prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
- Wszystkie Towary oferowane w sklepie Sagittarius3d są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet, spełniającym następujące minimalne wymagania techniczne:
a) jedną z przeglądarek internetowych wyszczególnionych poniżej:
- Mozilla Firefox w wersji 29.0 lub nowszej
- Internet Explorer w wersji 8.0 lub nowszej
- Opera w wersji 18.0 lub nowszej
b) minimalna rozdzielczość ekranu 1024x768 pikseli
- Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
§ 3 Składanie zamówień
- Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.sagittarius3d.pl/sklep są cenami brutto podanymi w złotych polskich (PLN). Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
- Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową/drogą mailową.
- Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
- W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
- Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
- W trakcie składania Zamówienia, Klient może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
- Sklep Internetowy Sagittarius3d nie korzysta z opcji zapamiętania danych Klienta w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia.
- Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie zamówienia.
- Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub poprzez system płatności elektronicznych PayPal.
§ 4 Wysyłka - termin i koszty
- Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
- Towar dostarczany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz, w przypadku przesyłki poza granice Polski, narodowego operatora usług pocztowych adresata.
a) towar z kategorii „kalkomanie” wysyłany jest listem poleconym ekonomicznym (przesyłka krajowa, w Polsce);
b) towar z kategorii "kalkomanie" wysyłany jest listem poleconym priorytetowym (przesyłka poza granice Polski).
- Termin w jakim towar jest wysyłany do Klienta podano w opisie każdego towaru i liczony jest od momentu zaksięgowania środków na rachunku bankowym (zwykle 1-2 dni robocze) lub na koncie PayPal sklepu.
- Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) których wysokość zależy od rodzaju kupowanego towaru, wybranej formy płatności oraz rodzaju przesyłki. W opisie każdego towaru podany jest koszt wysyłki będący najtańszą opcją dostępną dla danego produktu. Ze szczegółowym cennikiem Klient może się zapoznać w każdej chwili klikając w link DOSTAWA I KOSZTY w zakładce Przydatne informacje
§ 5 Płatności
- Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub, na życzenie klienta, imienny dowód zakupu (fakturę).
- Dla przesyłek krajowych (w Polsce) płatność za zamówiony towar można dokonać przelewem na konto bankowe sklepu:
ING Bank Śląski
22 1050 1139 1000 0091 3521 9922
lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayPal na rzecz:
- Dla przesyłek poza granice Polski płatność za zamówiony towar można dokonać za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayPal na rzecz:

- Płatność należności wynikającej ze złożonego Zamówienia (niezależnie od wybranej formy płatności) powinna nastąpić w ciągu 7 dni od dnia jego złożenia. W przypadku braku stosownej należności na koncie bankowym lub koncie PayPal, po upływie w/w terminu Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
§ 6 Odstąpienie od umowy
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni (podstawa prawna: Dz. U. z 2014 r. , poz. 827 ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia odbioru towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy, przed jego upływem, wysłanie oświadczenia na piśmie pocztą tradycyjną lub w formie poczty elektronicznej na adres Usługodawcy:





- Wzór formularza Odstąpienia od umowy można pobrać klikając na link ODSTĄPIENIE OD UMOWY w zakładce Przydatne informacje
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient nie może używać towaru dowolnie. Gdy tak się stanie Usługodawca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania Usługodawcy o decyzji odstąpienia od umowy. Zakupiony towar należy odesłać na adres Usługodawcy.
- Koszt odesłania towaru ponosi Konsument.
- Usługodawca zwraca pieniądze za towar oraz wysyłkę do klienta, po otrzymaniu od Konsumenta towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Usługodawcę).
§ 7 Procedura reklamacji
- Produkty objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy z tytułu rękojmi. Rodzaj i czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Jeśli produkt nie posiada takiej gwarancji objęty jest on rękojmią Usługodawcy (podstawa prawna:art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego). W takim przypadku Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od daty doręczenia towaru.
- Reklamacje należy składać pisemnie na adres Usługodawcy:




- Składając reklamację należy odesłać do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, które można pobrać klikając na link REKLAMACJE w zakładce Przydatne informacje
- Konsument składający reklamację z tytułu rękojmi może zażądać:
a) wymiany towaru na nowy;
b) naprawy towaru;
c) obniżenia ceny;
d) odstąpienia od umowy.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
§ 8 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
- Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Usługodawca.
- Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta oraz podmiotom obsługującym płatności elektroniczne celem realizacji złożonego zamówienia.
W przypadku reklamacji lub sporów prawnych także firmom księgowym i prawniczym.
- Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
- Dane osobowe są przekazywane dobrowolnie.
- Usługodawca nie wykorzystuje jak również nie przekazuje firmom trzecim danych osobowych Klienta celem ich Profilowania (oferty dopasowane do preferencji użytkownika).
- Usługodawca przetwarza/przechowuje dane osobowe:
- przez okres niezbędny do realizacji zamówienia;
- aż do momentu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń związanych z tym zamówieniem, regulowanych odrębnymi przepisami;
- do czasu wygaśnięcia obowiązku przechowywania dokumentów księgowych.
- Dodatkowe informacje znajdują się w zakładkach RODO oraz Polityka Prywatności.
- Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
a) w trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Potwierdzam zakup” Klienci składający zamówienie mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych.
b) weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można dokonać poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy.
- Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Usługodawcę drugiej stronie treści zawieranej umowy:
a) utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
b) treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.
§ 9 Zmiana Regulaminu
- Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
§ 10 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) ustawy z dnia 30 mają 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 poz. 827 ze zm.).
- Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).
Data opublikowania regulaminu: 27.01.2015.
Ostatnia zmiana/aktualizacja regulaminu 25.05.2018.